neděle 16. prosince 2012

RS KM: Postoupky D – Milovice 5,5:2,5

Dnešní utkání proběhlo za příjemné teploty i atmosféry. Jindra nehrál, takže jsem rozhodcoval já.

Jako první vyhrál Tadeáš na 7. šachovnici; hráli tam totiž 2x rychleji než u jiných stolů. Myslím, že měl o figuru víc. Pak zvítězili Miloš na první (zběsilá partie) a Marek na 8. desce (to jsem neviděl). Za hosty zkorigoval výsledek p. Piskač, který přehrál p. Lanče. Pak se dohodli na remíze Pavel a p. Štefek na 4. desce, tudíž jsme vedli 3,5. Julča v té chvíli dostala nabídku remízy, když měla kvalitu za pěšce, ale rozhodla se pokračovat. Ke své smůle ovšem nakonec prohrála. Pan Bouda získal v partii figuru a za pár hodin se mu podařilo zvítězit. Nejdůležitější bod jsem ovšem za stavu 3,5:1,5 získal já, když se mi podařilo udolat soupeře v téměř 60tahové partii (dělal asi ještě víc chyb než já). Pravděpodobně mi prospělo sledování Dextera ráno před zápasem. Doporučuji to všem. Soupeře pak prostě “zaříznete”.

Partie se neodvažuji komentovat, protože jsem je příliš nesledoval a ani tomu moc nerozumím. Pro zvídavé jsem pořídil nějaké video a fotky ze zápasu. V době pořízení měla většina hráčů odehráno necelých 20 tahů (Tadeáš 40).

mm

1 Kucián Miloš       1726   1 : 0     Čelechovský Richard  1461
2 Medek Martin      1579   1 : 0     Štěrba Stanislav     1520
3 Šimčáková Julie   1598   0 : 1     Žák Alois            1663
4 Večeřa Pavel (V) 1485  0,5:0,5   Štefek Jan (H)       1654
5 Lanč Jan            1565   0 : 1     Piskač Ondřej (H)    1700
6 Bouda Miloslav    1342   1 : 0     Slavičínský Miroslav 1000
7 Šruc Tadeáš       1250   1 : 0    Škrabal Jan          1000
8 Šimčák Marek      1100  1 : 0    Škrabal Jakub        1000

1 komentář:

  1. Pěkný (dokonce i multimediální) článek, ještě hezčí výsledek!
    Dextera hráčům pod 15 zakazuji, třeba by je to poznamenalo a pak bych se jim bál zakázat remízu...
    Každopádně budu nehrát častěji, pod Martinem Medkem družstvo očividně vzkvétá...
    Končím, spolubydlící si pustili Dextera a učit se při tom nedá. Jindra

    OdpovědětVymazat