neděle 20. ledna 2013

RS 7. kolo: Rusava – Postoupky D 6:2

Na Rusavu jsme jeli bez dvou nejlepších hráčů, takže jsem výhru příliš nečekal. Jelo se dvěma auty. S Milošem Boudou jsem jel já, protože by mě byla nejmenší škoda, a Honza Polišenský, protože přišel poslední. Přední dveře byly přimrzlé, tudíž jsem seděl vzadu. Myslel jsem si, že to bude bezpečnější; ovšem jen do té doby, než p. Bouda poznamenal, že kdesi vzadu má kanystr s benzínem. Benzín byl totiž cítit po celém autě. S dojetím jsem zavzpomínal na hrušku. Sedadlo na mém místě bylo sice divně studené, ale myslel jsem, že časem zteplá. Nezteplalo. Po vysednutí z auta jsem zjistil, že mám promočené kalhoty na sedací části. Naštěstí v hrací místnosti hřál radiátor. Ovšem, když jsem si na něj chtěl sednout, ostatní mi radili, ať neriskuju. Během hry jsem to nakonec zkusil, naštěstí nic nevybuchlo. Snad jedině naše hra.

Jako první vzdal Večis, když ztratil kvalitu. Potom prohrála Hanička, ovšem soupeř ji chválil, že hrála srdnatě. Tomáš získal velkou materiální převahu a postupně vyhrál. Radek remizoval ve vyrovnané pozici. Honza cosi pokazil a prohrál. Já jsem ztratil pěšce v pozici, kdy už byla většina figur pryč, takže jsem nakonec vzdal. Miloš vedl v jednu chvíli o pěšce, ovšem pak se hra srovnala a nakonec remíza. Julča jaksi prokaučovala figuru za pěšce, pak pěšce získala, nakonec však prohrála.

Výsledek asi odpovídal předvedené hře. Ačkoliv myslím, že my s Polišem se můžeme vymluvit na omámení benzínem.

mm

  
  1   Vaculík Petr        1696 1 : 0   Medek Martin     1579
  2   Ševčák Miroslav  1639 1 : 0   Šimčáková Julie  1598
  3   Bílek Miroslav      1619 1 : 0   Večeřa Pavel (V) 1485
  4   Zlámal Michal      1485 1 : 0   Polišenský Jan   1401
  5   Šico Petr           1512  1/2    Bouda Miloslav   1342
  6   Dědič Lubomír     1000  1/2    Baštinec Radek   1000
  7   Růdl Karel           1000 0 : 1   Pecháček Tomáš   1100
  8   Bartošek Zdeněk  1100 1 : 0   Baštincová Hana  1000

1 komentář:

  1. Pěkný článek, myslím, že příští kolo zase nenastoupím, abych si početl. Tomáš si, doufám, zpravil náladu po posledních kolech. Večisovi už zbývá jenom začít tak bleskově odpovídat na maily. A Julči jsem, tuším, slíbil utrhnout uši, tak doufám, že v dalším kole zaboduje a přesvědčí mě o opaku. A že je u p. Boudy vše při starém je též potěšující.
    Jindra

    OdpovědětVymazat