neděle 24. února 2013

RP KM: Zborovice B – Junior Postoupky 6,5:1,5

Do Zborovic jsme jeli ve značně oslabené sestavě. Chyběli cca 4 nejlepší hráči. Hrál jsem dokonce i já. Cesta byla většinou roztátá, tudíž proběhla bez problému. V hrací místnosti za hospodou bylo poněkud velmi chladno, obzvláště pro nás, co jsme zhýčkaní z Postoupek. Hráli jsme většinou v bundách. Mně se se mozkové závity nějak nepodařilo zahřát na optimální teplotu a dosáhl jsem jen remízy. Přede mnou remízoval ještě menší Večis. Ostatní partie jsme obvykle prohráli: Michal na první myslím ztratil figuru, Honza na šesté prohrál v konce králů a pár pěšců (tuším nevýhodou tahu), Filip nevím jak; Pavlík srdnatě bojoval, když postupně ztrácel pěšce (nechal zabedněnou věž v rohu). Julča remízovala. Zatímní stav byl tedy 1,5:5,5. David na druhé desce měl o pěšce a kvalitu míň. V této chvíli posádka prvního auta, včetně mě, proběhla kouřovou clonou v hospodě a odjela domů. Takže jaký byl konečný stav, ještě nevím. Ale asi jsme nevyhráli.

mm

P.S. David nakonec prohrál.

Žádné komentáře:

Okomentovat