neděle 17. března 2013

9. kolo RP KM Junior Postoupky – SOKOL Litenčice 3:5

V dnešním zápase jsme byli opět značně oslabeni, kvůli nemoci a jiným příčinám. Nakonec nastoupila tato sestava: 1. Vladimír Opluštil, 2. Jan Netušil, 3. Michal Scheichenost, 4. David Opluštil, 5. Filip Zavadil, 6. Jan Polišenský, 7. Martin Medek, 8. Pavel Opluštil
Soupeř přijel s tou asi nejsilnější sestavou a chtěl získat důležité body k záchraně. Nám sice o nic nešlo, ale zápas jsme chtěli také vyhrát. Ovšem Pája (8.) zahájil opět svou rychlovku a za 5 minut měl o figuru méně. Sice ještě dlouho bojoval, ale na zkušeného pana Ovečku nestačil 0:1. Ani další partie se v náš prospěch moc nevyvíjeli. Brzo tak přidal druhý bod Petr Dopita, když porazil s přehledem Honzu Polišenského (6.) 0:2. Třetí bod hostů pak přidal pan Endlicher, když mu Filip Zavadil daroval ve střední hře pěšce a v koncovce již nestačil 0:3. Jiskřičku naděje nám pak rozsvítil  Martin Medek (7.), když zřejmě remízovou koncovku dokázal po chybě soupeře, vyhrát 1:3. Za tohoto stavu jsem již měl po třetí nabídnutou remízu. I po třetí jsem ji odmítl a ve snaze o výhru jsem někde přepnul strunu a výhoda byla pryč. Mezitím dobře rozehranou partii pokazil David (4.) a nechal tak zaperlit Dr. Peňáze 1:4. Zřejmě rozhodující partie celého zápasu. Výborně dnes zahrál Michal (3.), když nedal šanci Honzovi Štefkovi a snížil tak na 2:4. Pořád ještě žila šance na zápasovou remízu. Honza Netušil (2.) si v koncovce dvojky střelců proti střelci a jezdci  vedl velmi dobře a vypadalo to ne jeho výhru. Za to u mne se již pozice za dobrou považovat nedalo. Přesto mi soupeř nabídl remízu po čtvrté. Po 15 minutovém váhaní, jsem remízu přijal a bylo rozhodnuto 2,5:4,5. Honza nakonec získal pěšce, ale v ještě hodně těžké koncovce dostal nabídku remízy, kterou za rozhodnutého stavu přijal 3:5. Ani další porážka v řadě nic nezměnila na našem 6. místě  v tabulce.
opl

Žádné komentáře:

Okomentovat