sobota 7. prosince 2013

1. liga dorostu pokračovala v Olomouci

Dnes 7. 12. jsme se vypravili na další etapu 1. ligy dorostů do Olomouce. Místo Filipa Zavadila jsem nominoval Pavla Opluštila, jinak jsme hráli v základní sestavě. Něco před 10. hodinou jsme v pohodě dorazili na místo.
V prvním utkání dohrála jako první Julča, která dala své soupeřce vše, co šlo, 0:1. Po chvíli vyrovnal Pavel, který hrál pomalu, a hlavně mu soupeř nechal jednotkově stát dámu, 1:1. Otáčíme stav utkání, David jednoznačně přehrál a zmasakroval soupeře, 2:1. Všechny ostatní partie se hrály ještě dlouho. Mirek stal mírně lépe a na ostatních šachovnicích se víceméně nic nedělo. Jenom soupeř Tomáše nejspíš usnul. Na jednoduchých 10 tahů spotřeboval skoro hodinu. Přibližně za půl hodiny jsem se šel podívat znovu. Mirek výrazně lepší. Míša bojuje o přežití a Tomáš přehlédnul pěšce a evidentně neví, co má hrát. Po dlouhé bitvě musel Tomáš kapitulovat a stav je 2:2. Mirek převedl svou lepší pozici do věžové koncovky, která je vyhraná, ale není to zcela jednoduché. Míša neustále houževnatě bojuje s pikem méně a s horší pozicí. Bohužel Mirek svoji partii nedotáhl do vítězného konce a remizoval. Jako poslední tedy dohrává Míša, který nakonec po hrubé chybě soupeřce remízuje. Zápas skončil 3:3. Na začátku zápasu bych byl s výsledkem spokojený. Takže i nyní. Dohráli jsme tak pozdě, že jsme nestačili skočit ani na oběd. Za 30 min nás čekalo další utkání. S papírově slabším Havířovem.
Na 6. šachovnici se hrály rychlošachy, kdy nakonec vyhrál Pavel. Partie postrádala úroveň. Byl jsem mírně rozladěný, protože jsem Pavlovi říkal, aby hrál pomalu těsně před druhou partií. Za chvíli dohrála Julča a následně Tomáš, kteří byli lepšími hráči a soupeře s klidnou hlavou porazili. Bojovali jsme ještě na prvních třech šachovnicích. Mirek stál dobře. Míša podle mě špatně a David asi dobře, ale nebylo to tak lehké, protože přejmenoval dámu na bludičku. Po hodině, možná delší době mi Julča oznámila, že Míša prohraje a David má bludičku méně. Po této informaci, jsem už nešel do místnosti. Nakonec David vyhrál, Míša prohrál a Mirkovi zase bohužel chyběla lepší technika a to potřebné štěstíčko, takže remiz. Vyhráli jsme tedy 4,5:1,5. Celkově jsem spokojený.
MD

Žádné komentáře:

Okomentovat