pondělí 10. února 2014

7.kolo RP KM: Slavia Kroměříž E:Sokol Postoupky C 7:1

Výsledek zápasu je poněkud děsivý a neměl příliš daleko k „šachovému kanáru“. Paradoxně o jediný bod se postaral Marián Tomeček, který byl původně v roli náhradníka. Ve své partii překvapivě porazil Michala Kostku, který byl se svými více než 300 Elo body jasným favoritem. Mariáne, velké poděkování. Na tento zápas se předem omluvil Miloš Kucián, Zdeněk Prokopec i Ondra Piskač, kterého jsem chtěl poprvé zařadit do sestavy. Hrát nemohl David Opluštil, ani Julinka pro nemoc a k dispozici nebyl ani její táta Marek Šimčák. Domácí nastoupili naopak v nejsilnější sestavě, když z hráčů na 1.- 7. místě soupisky vynechali jen Plachého Josefa a na sedmé a osmé desce hráli Karel Štencel a Zdeněk Rada. Vlastní průběh zápasu nebyl z našeho pohledu radostný, velmi brzy jsme prohrávali 0 : 3, když za naše družstvo prohrál na 7. šachovnici Pavel Večeřa a na 5. šachovnici Bouda Miloš a na 1. šachovnici Michal Scheichenost. Tito naši hráči hráli s černými kameny a měl jsem pocit, že jedině Míša „neprodal svoji kůži lacino“, měl také silného soupeře. Pak získal jediný bod pro naše družstvo Marián Tomeček. Takže po polovině odehraných zápasů jsme prohrávali 1 : 3!! Svůj zápas prohrál na 8. šachovnici Filip Zavadil, který neměl proti zkušenému Radovi příliš šancí. Na 6. desce hrající Martin Medek ztratil s Honzou Polišenským figuru a skóre zápasu bylo 1 : 5. Je jen škoda, že Honza Polišenský opustil oddíl, který mu tolik dal. Já jsem sehrál s Jirkou Jánkem na 2. šachovnici poměrně vyrovnanou partii, ale opět se špatným koncem. Karel Štencel ihned po zápase partii rozebíral pomocí počítače a až do 19. tahu jsem stál lépe. To mě neomlouvá, opět jsem zklamal, měl jsem špatný plán. Partie Firych Mirek versus Kunc Mirek skončila jako poslední, Mirek Kunc bojoval statečně, ale přece jen podlehl zkušenému soupeři. Co naplat, výsledek 1 : 7 je poněkud krutý, ale o to více poučný. Před sebou máme tři zápasy s týmy na 1. -3. místě tabulky a v 11. kole jedeme do Litenčic, které budou až do posledního kola bojovat o záchranu. V tabulce jsme i přes vysokou prohru stále na pěkném osmém místě. Příští zápas hrajeme doma s Bystřicí pod Hostýnem, týmem, který má stále ambice na postup a je favoritem. Věřím tomu, že další body získáme v Prusinovicích, kde budeme mít velmi silnou sestavu. A to jsou Prusinovice na 2. místě tabulky! Veselejší šachové zítřky a pěkné další dny Vám přeje Honza Štefek.

Žádné komentáře:

Okomentovat