neděle 23. února 2014

8.kolo ZKP Sokol Postoupky B: Kroměříž C 2:6

K dnešnímu zápasu jsme nastoupili ve značně oslabené sestavě. Ještě večer před zápasem onemocněl Mirek Rakušan a tak jsme museli Céčku "sebrat" Michala. Nakonec jsme nastoupili v této sestavě: 1. Jan Palášek, 2. Martin Bačák, 3. Petr Večeřa, 4. Aneta Tomečková, 5. Jan Netušil, 6. Vladimír Opluštil, 7. Michal Scheichenost, 8. David Opluštil. Jelikož navíc naši nejlepší zvolili místo boje velmistrovské remízy, všechno zbylo na našich juniorech a mně.Za hodinu prohrál Michal (7.), když ztratil dvě figury a prohrávali jsme 1:2. Další změna skore proběhla až po dalších dvou hodinách. David (8) byl svému soupeři rovnocenným soupeřem až do koncovky. Zde však začal hrát rychle a jedna slabší výměna stačila k prohře 1:3. Ostatní partie ale nevypadali zle. Oba Honzové stáli dobře a Aneta se taky dlouho držela. Moje partie byla útočně laděná a mohla dopadnout jakkoli. V časovkách se ovšem hodně vyjasnilo. Nejprve ztratila Aneta (4) figuru a musela se vzdát 1:4. Následovala výhra na čas Honzy Netušila (5). Pozice s pěšcem víc byla lepší 2:4. Další časovku ovšem nezvládl Honza Palášek. V pěkném útočném postavení měl prostorovou převahu. Chtěl vynutit remízu opakováním tahů. Soupeř na poslední chvíli zvolil jiný zřejmě prohrávající tah. Honza však už ve velké časovce, nenašel přesné pokračování a ztratil figuru a vzdal se 2:5. V této chvíli jsem již hrál méněcennou koncovku a nabídl jsem remízu. Po vyzkoušení všech možností jsem se musel po 5 půl hodinách vzdát a po třech letech jsem prohrál partii za Béčko 2:6.Budeme muset ještě hodně zabojovat, abychom se vyhnuli sestupovým příčkám. opl

Žádné komentáře:

Okomentovat