pondělí 17. března 2014

9. KOLO ZKP - ŠK Staré Město "C" - Sokol Postoupky "B"

Po týdenní posunu kvůli MČR mládeže jsme po třech týdnech jeli bojovat o záchranu do St. Města. Ze základu nám chyběl pouze jeden hráč - Honza Ryšavý a tak jsme nastoupili v sestavě: 1. Machalík 2. Palášek 3. Bačák 4. Večeřa 5. Rakušan 6. Dvořák 7. Tomečková 8. Netušil. Z Openu hraném při MČR jsem si já přivezl výbornou formu a Mara Machalík tragickou. Ani jeden jsme však na naši formu nenavázali. Nevím jak přesně probíhaly a končily partie, tak budu možná trochu nepřesný.
První partie končily cca kolem poledne. Vyhrál Mira Rakušan, který ve svém Aljechinském drakovi soupeře přehrál a později i hrozil nezabranitelným matem, proto soupeř vzdal. Na 1-1 srovnal Honza Palášek. Opět do vedení nás dostal Honza Netušil. (Bohužel partie si nevybavuji). Na 2-2 jsem srovnal já... Po hrubce v zahájení jsem stál od 14.tahu na prohru a tahat pro mě zbytek partie bylo utrpení. Za tohoto stavu odjíždělo první auto a zbylé partie vypadaly asi takto: Aneta byla na kašu, P. Dvořák měl vyrovnanou skorokoncovku, M. Bačák byl vyhraný (i když podle jeho slov udělal hrubku jak kráva a měl vyhrát už dávno) a M. Machalík měl pěšce méně. Vypadalo to tedy na těsnou porážku. Naštěstí Mára natrénoval remízy na openu a tak partii neprohrál a vybojoval našemu teamu důležitý bod.

Tabulka před posledními dvěma koly vypadá velice nadějně.
St. Město D musí vyhrát oba zápasy a my oba prohrát abychom sestoupili. Právě proti St. Městu tak můžeme již za dva týdny obhájit pozici v této soutěži a slavit udržení. V posledním kole nás pak bude čekat ŠK Zlín "C"

3 komentáře:

  1. Dobrý výsledek, ještě to chce porazit jejich Déčko a budeme zachráněni. Sestupovat mohou až tři družstva. Takže by bylo dobré, kdyby třeba Holešov překvapivě neporazil Slavii.

    OdpovědětVymazat
  2. No já jsem rád že dokážeme hrát vyrovnané zápasy s družstvama v průměru o 150 Elo bodů silnějšíma. Partie jsem moc neměl čas sledovat, ale přístup všech byl zodpovědnější a hned se projevilo, že bodovat jde i když se na předních deskách prohraje. MB

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, je vidět že družstvo je perspektivní. Kdybychom nepromrhali zápas s Francovou Lhotou, tak už jsme mohli být teď klidní. Hlavním cílem Béčka, by mělo být vychovávat hráče pro Áčko. Ti mladí se musí učit od těch lepších z Áčka. Takže teď je družstvo ideálně sladěné.

    OdpovědětVymazat