neděle 16. listopadu 2014

2.kolo RS KM Junior Postoupky: Sokol Morkovice B 5,5:2,5

V dnešním utkání Regionálního přeboru jsme nastoupili v této sestavě: 1. David Opluštil, 2. Vladimír Opluštil, 3. Julie Šimčáková, 4. Pavel Večeřa, 5. Pavel Opluštil, 6. Tomáš Pecháček, 7. Dominik Večeřa, 8. Zdeňka Jordová Hosté přijeli také s žáky, takže jsme byli favority my. V zahájení,kromě mě stáli všichni naši hráči lépe. Na zadních šachovnicích se dokonce rozdávaly figury. Po hodině skončil první Pavel Večeřa (4) a prohrávali jsme 0:1. Brzy však vyrovnala Julča (3), která svého soupeře jasně přehrála. Do vedení nás dostal Tomáš (6.), když mu soupeř daroval dámu 2:1. Trpělivou hrou a sbíráním soupeřových figurek se prosadil Dominik (7) a vedli jsme 3:1. Pěknou partii sehrála Zdenička (8). V zahájení mohla sebrat soupeři figuru. Ve střední hře soupeře přehrála a získala pěšce. Ve věžové koncovce ovšem ztratila věž a bylo po partii 3:2. Pavel (5)svého soupeře také drtil už od zahájení, a bylo jen otázkou času, kdy si připíše vítězství. Stalo se tak až v koncovce, kdy se soupeř vzdal s figurou a několika pěšci méně 4:2. Rozhodující bod přidal David (1), když soupeře přehrál už v zahájení a soupeř se mu po ztrátě figury vzdal 5:2. Dohrával jsem já, svou velmi nepovedenou partii. Soupeř v lepší koncovce mi nabídl remízu, kterou jsem přijal. Konečným výsledkem 5,5.2,5 jsme si připsali první vítězství v sezoně.

Žádné komentáře:

Okomentovat