neděle 25. ledna 2015

2. liga: Postoupky A - Slavia Kroměříž B 2.5 - 5.5

K zápasu 6. kola nastoupilo áčko v oslabené sestavě. Jelikož za Slavii hrálo z prvních devíti hráčů soupisky osm, bylo o favoritovi zápasu jasno. Tolik to naštěstí nevadilo - důležitá byla výhra nad Hustopečemi v minulém kole. Nyní si opory vzaly zkouškové volno.
Hned zkraje skončily čtyři partie rychlou remízou - Marťa B. (1), Romča (3), Pavel (4) a Honza (5) tak mohli jet domů. Nedlouho poté prohrál Mira (7). Soupeř (G. Jablečník) získal výhodu dvojice střelců a po výměnách se dostal Mirovi pod kožich. Myslím, že Mira partii odfláknul - když stál již na prohru, měl stále na hodinách hodinu a půl.. Následovala remíza Honzy N. (8) s Mirou Kašíkem. Kdo z nás smrtelníků se ještě může pochlubit, že za áčko ještě neprohrál? Honzův soupeř získal aktivní pozici a obětoval pěšce za ještě větší iniciativu, pozice však směřovala do výměn a jediné co soupeř z tlaku získal, byl pěšec nazpět. Ve věžové koncovce již byla remíza spravedlivým výsledkem. (6) jsem hrál černými s Peťou Bačákem. Ačkoliv jsem měl představu, na jaké motivy se v zahájení hraje, v propočtu mi nevycházely - a tak jsem se rozhodl pro pasivní obranu. Bohužel pro mě, soupeř pak hrál výborně a po dalších mých chybách již nebyla situace řešitelná. Když jsem pak zadal partii do stroje, ukázalo se, že mé představy o to, jak jsem měl hrát, byly v pořádku - a na vině mizerně sehraného zahájení byl špatný propočet. Za rozhodnutého stavu dohrával Ondra (2) s Tomášem Cagašíkem. Když ještě nebylo o výsledku jasno, Ondra zariskoval, výsledkem však byla jeho prohraná pozice. Po destrukci dámského křídla se mohl vzdát, další odpor jen oddálil nevyhnutelné.
Po špatném výkonu a prohře 5.5-2.5 jsme klesli ze třetího místa na čtvrté. V příštím kole vyzveme v Brně vedoucí Moravskou Slavii.

Sokol PostoupkySlavia Kroměříž B
Bačák Martin (Z )2138F½-½2337FMudrák Josef (ZVH)
Karlík Ondřej (Z H)2138F0-12235FCagašík Tomáš (ZVH)
Brázdil Roman (Z)2119F½-½2152FStachoň Martin (Z)
Navrátilík Pavel (Z)2100F½-½2124FSojka Aleš (Z)
Palášek Jan (Z)1956F½-½2030FMalčánek Jan ( H)
Dungl Martin (Z)2105F0-12036FBačák Petr (Z)
Rakušan Miroslav1719F0-12127FJablečník Gustav (Z)
Netušil Jan1807F½-½1985FKašík Miroslav (Z)
:

Martin Dungl

Žádné komentáře:

Okomentovat