úterý 10. února 2015

2. liga: Moravská Slavia Brno - Postoupky A 7.5 - 0.5

K zápasu 7. kola 2 ligy jelo áčko do Brna. Od doby, co jsem kapitánem, se sešlo bezkonkurenčně nejvíce omluvenek, a tak byl problém, abychom vůbec nastoupili v osmi. To se povedlo, ačkoliv někteří hráči nastoupili se sebezapřením. Absence pokuty byla jednou z mála pozitivních stránek zápasu.
Ani doprava se příliš nepovedla. Aspoň, že Peťa a Aneta jsou Brňáci. Zbytek týmu totiž muselo obhospodařit jen jedno auto, takže Romča jel busem tam a Marťa zpět. Ani posádka auta neměla na růžích ustláno - horší podmínky jsem už dlouho nezažil, vichřice cloumala autem a uježděný sníh na vozovce stabilitě nepřidával. Přesto jsme to bezpečně zvládli a v 10 h se začalo hrát.
Partie jsem příliš nesledoval - měl jsem dost starostí s tou svojí. Rozehrál jsem méněcennou variantu zahájení a po odehrání známých tahů jsem měl pocit, že je pozice ještě horší, než reálně byla. Dle duchu varianty jsem se pokusil o iniciativu. To sice byla dobrá myšlenka, avšak nesměl bych asi v 16. tahu dvoutahově přehlédnout figuru. Byl to můj nejhorší výkon za poslední dobu a zasloužená prohra. Po partii jsem šel dělat věci do práce, a tak jsem ani neviděl, jak prohráli Peťa (8), Aneta (7) a Marťa (1). Marťa se dle svých slov nezorientoval dobře v nějakém propočtu.. Poté jsme jej dovezl na nádraží - a když jsem se vrátil, měl krále položeného už i Pavel (3) a Mara (6). O čestný úspěch se zasložil Honza (4), v jehož partii měli na výhru postupně šance asi oba soupeři. Zaslouženě se rozešli dělbou bodu. Po další asi hodině a půl marného boje v koncovce kapituloval i Romča (2) a mohli jsme jet domů. Porážka 7.5-0.5 je společně s prohrou před čtyřmi roky s Veselím historicky nejhorším výsledkem našeho áčka (pokud se mýlím, opravte mě). Všichni tři pamětníci prohráli v obou případech.
Při zhodnocení musím poděkovat zejména Honzovi Paláškovi za přístup (původně se omluvil) i výsledek, kterým odvrátil nepopulárního kanára. Za přístup (kromě jiných) děkuji taktéž náhradníkům Marovi, Peťovi, Anetě, kteří měli letošní premiéru, stejně jako Honzovi Netušilovi. Ti, kdo nemohli, měli vesměs dobré důvody. Je mi jasné, že jednou za čas se absence sejdou - a je dobře, že to bylo právě proti největšímu favoritovi.

Doufám však, že "zimní oddych" skončil, neúčasti omezíme na minimum a Postoupky A budou opět konkurence-schopným týmem. Je třeba, abychom v každém ze zbývajících zápasů bojovali stejně, jako v první polovině sezóny. Jinak to totiž nemá cenu.

Moravská Slavia BrnoSokol Postoupky
Kalod Radek (Z)2479F1-02225FDvořák Martin (Z H)
Vyskočil Neklan (Z H)2422F1-02119FBrázdil Roman (Z)
Holemář David (Z)2221F1-02100FNavrátilík Pavel (Z)
Tikovský Alexandr (Z)2208F½-½1956FPalášek Jan (Z)
Řehůřek Lukáš (Z H)2188F1-02105FDungl Martin (Z)
Skácelík Petr ( H)2136F1-01912FMachalík Marek
Bureš Vít (Z)2155F1-01757FTomeckova Aneta
Kredl Karel2092F1-01629FDvorak Petr
:½

Martin Dungl

Žádné komentáře:

Okomentovat