neděle 15. května 2011

Memoriál Vratislava Hory

Konečné pořadí

Třetího ročníku tohoto víkendového turnaje v rapid šachu se zúčastnila dvě družstva Sokola Postoupky. Hrálo se 9 kol (6 v sobotu a 3 v neděli), tempo hry 2x25min. Pořadatelé z Boršic opět vybrali jako hrací sál sportovní halu v Hluku.

A-tým byl ve složení: Martin Stachoň (6,5/9), Jan Palášek (3,5), Marek Navrátil (6), Jindřich Ryšavý (3,5). Umístili jsme se devátí, o dvě místa hůř, než jsme byli nasazení. Honzovi se nevydařil první hrací den. Já jsem pro změnu pokazil dny oba, v neděli jsem neuhrál ani bod. Martin a Marek podali celkem slušné výkony.

B-tým tvořili: Michael Richter (3,5/9), Jan Netušil (3,5), Michal Scheichenost (5), Julie Šimčáková (4). Béčko se z 13. nasazovacího místa propadlo na 17. Jejich hru jsem moc nestíhal sledovat, jen u Michala a Julčy jsem párkrát zahlédl dobrou pozici s lepšími soupeři, kteří ale silou svých zkušeností zvrátili výsledek. Tedy kromě partie Ryšavý – Šimčáková, kde zkušenosti nepomohly a Julča mě rozbila :-)

Žádný světoborný výsledek naše družstva neuhrála, na druhou stranu jsme si ani netrhli ostudu. Snad nemluvím jen za sebe, když řeknu, že jsme pěkně strávili víkend, procvičili své šachové dovednosti a potkali se s kamarády.

Děkuji řidičům za jejich čas.

Jindra Ryšavý

3 komentáře:

  1. Dik za clanek Jindro. Julca ma na tebe specialni osobni pripravy takze si to neber jako ostudu ze te porazi :) Vecis

    OdpovědětVymazat
  2. Hezkej článek! V rapidu o tolik nejde, takže hlavně, že jste si to užili! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jako divák jsem si to v sobotu také užíval.Nevím,jestli tomu tak bylo i u Michala,ale po dlouhé době jsem ho při hře neviděl nervózního.Organizačně to bylo perfektně zvládnuté a za to patří všem dík.
    Jen tak dále!
    Honza S.

    OdpovědětVymazat