úterý 2. února 2010

RS ŠK Milovice – Junior Postoupky (4:4)

Byl jsem upomenut, abych napsal komentář utkání, kterýžto jsem hned nenapsal, protože jsem, jako obvykle, po příjezdu domů zapomněl, jak kdo hrál.

Hráli jsme v oslabené sestavě. Už jen to, že jsem hrál na 1. desce hovoří za vše.
První prohrál na na 4. šachovnici Michal Scheichenost, ovšem s papírově nejsilnějším hráčem v místnosti. Potom vyhráli Jan Polišenský (6.) a Filip Zavadil (5.) a remizoval Zbyněk Šonský (8). Tudíž jsme najednou vedli 2,5-1,5. Pak ovšem prohrál David na 3., když mu, tuším, soupeř dal do vazby věží dámu. Po partii soupeř říkal, že se už chtěl vzdát, ale nevím, jak to předtím vypadalo. A měl tě od něj Laďo David pozdravovat. Takže 2,5-2,5.
Pak s přehledem vyhrál na 2. Jan Netušil, když soupeři postupně sbíral pěšce aj. 3,5-2,5
Já jsem měl v té chvíli nabídnutou remíz, když na šachovnici zbyli pěšci a po výměně věží každému jeden kůň. A protože Pavel na 7. vedl o pěšce a chválil si pozici, tak jsem nabídku přijal. 4-3 a vypadalo to nadějně. Ovšem ouha! Pavel vzal otráveného pěšce a během několika tahů ztrácel figuru a nakonec druhou. Takže nakonec smírně a spravedlivě 4-4.

M. Medek

3 komentáře:

  1. Sestava se měnila, kvůli jarním prázdninám. Většina dětí byla pryč. V sestavě byli jen tři hráči základní sestavy. I přesto musím všechny pochválit za bojovnost. Mělo se ovšem vyhrát. David měl totiž tři pěšce navíc a soupeř se klidně vzdát mohl.Ovšem místo toho , aby soupeře David dorazil, tak přišel o dámu za věž.
    opl

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si myslím,že s tak mladým kolektivem je to i tak úspěch.Důležité je podle mne,že se co nejvíce hráčů prostřídá,aby nabrali zkušenosti.David možná vyhrát měl,ale je to hra družstva a jednou to prostě nevýjde jednomu a příště zase druhému.Takže gratuluji.
    Honza S.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano. Máte pravdu výsledky, toho družstva nejsou až tak důležité. Určitě žádný se soupeřů nepočítal , že budem tak vysoko v tabulce. A při troše štěstí to mohlo být ještě lepší. Toto družstvo má už asi deset let jen ten jediný cíl. To aby se v něm rozehráli naši mladí hráči a získali tak zkušenosti. Začínali tu všichni naši odchovanci, kteří dnes hrají za naše áčko. A výsledky měli někteří podstatně horší, než hráči současného družstva. A když to srovnáme s minulou sezonou, udělali všichni velkej pokrok.

    OdpovědětVymazat