neděle 28. února 2010

ZKS Uhersky Brod - Postoupky B (6:2)

Naše "Béčko" které od začátku sezóny trpí absencí spousty hráčů v každém kole a které od začátku sezóny nevyhrálo dnes zamířilo do Uherskému Brodu. Výhra z toho sice nebyla ale sešli jsme se v osmi a to nás nemusela jistit Barča na osmičce. Sestava byla: 1.Machalík 2.Večeřa 3.Kolomazníková 4.Ševčík 5.Tomečková 6.Palášek 7.Ryšavý Jin. 8.Zajíček. K partiím ostatních jen stručně neboť jsem se soustředil spíše na svoji partii popřípadně na volejball který se hrál v tělocvičně vedle nás. Na první Marek ze začátku měl dva pěšce víc ale pozice se zdála být vyrovnaná. Poté jsem přišel za situace kdy Mara ztrácel figuru a nakonec podle slov Anety "s mega haluzí" remízoval. Na třetí Barča v zahájení získala dámu za věž a figuru ale pozice Dáma věž střelec proti dvoum věžím a dvěma střelci v postavením jaké bylo na šachovnici byla remíza přijatelná. Zdeňa na 4. nejdříve pozici zlepšoval poté zhoršoval ale v časovce přišla chyba, figura míň a bylo po partii. Na paté Anet ani nevím jak prohrála ale nějak se jí to povedlo :). 6 a 7 šachovnice vypadala podobně koncovky s pikem méně které jejich soupeřky (Zpěváková, Zpěváková) zvládli. Roman na osmé při kombinaci ztratil kvalitu a partii také prohrál. Já na druhé jsem ze zahájení vyšel celkem dobře. Rychle jsem vyvinul figury, udělal rošádu a otevřel hru. Chvíli sem byl aktivnější a z pozice jsem dostal jen převahu 3 na 2 na dámském křídle, a podle toho sem také chtěl hrát a rychle přejít do koncovky což se mi také povedlo následovala koncovka kdy jsme oba měli jezdce a 5 piků a já měl volného izoláka na C který ovšem i přes tvrdý odpor stačil k naší jediné výhře. Zápas to měl být vyrovnaný ale žádna katastrofa z prohry by být neměla. Prohra vypadá děsivě ale tím že je to naše čtvrtá 0 v řadě. Doufám že do dalších zapasu se sejdeme opět v plném počtu a přidáme do sbírky i nějaký ten bod.
Večis

Žádné komentáře:

Okomentovat