pátek 5. února 2010

ŠO TJ Zborovice A - TJ Sokol Postoupky B

Trochu se zpožděním píši o zápasu, který se odehrál 17.1. Do Zborovic jsme přijeli v hodně slabé sestavě, která vypadala takto: 1. Machalík 2. Večeřa 3. Ryšavý Jan 4. Tomečková Aneta 5. Palášek Jan 6. Ryšavý Jin. 7. Zajíček Roman 8. Hrubá Barbora. Jelikož soupeři nastoupili v téměř základní sestavě, dalo se říci že byli favorité, o čemž nás také přesvědčili. Nevím přesně jak všechno probíhalo, jen vím, že na posledních dvou jsme velmi rychle prohráli, a jediné šachovnice, kde to vypadalo, že bychom mohli sbírat body, byly první, druhá a šestá. Na šesté nás Jindra zachránil od ostudy a uhrál alespoň ten "čestný bod". Já měl blízko k dalšímu, jenže jsem podcenil koncovku a i díky špatnému propočtu jsem z pěšce víc za několik tahů ztrácel dámu. Půlbodík do našeho bodového konta ještě nasypal Marek na první, ale to bylo vše. Ostatní hráči prohráli a tak jsme jeli domů s nakládačkou.

Bohužel týden po tom kdy jsme si měli zpravit chuť s posledními Kvasicemi, kde jsme dokonce nastoupili sice v 7, neboť já jsem ze zdr. důvodů hrát nemohl ale i tak ve velmi silné sestavě prohráli 7,5-0,5. Pár statistik: Kvasice naposledy takto vyhrály 3 sezóny zpátky. Jejich 4. deska a výše měla v dosavadních 5 kolech 2 vítězství, za zápas s námi jich nasbírali 5. Béčko se tak úspěšně propadá na spodní příčky tabulky a postup, který byl na začátku druhé půle sezóny reálný, se nejspíše vypařil.

1 komentář:

  1. Po těchto dvou výprascích se samozřejmě nedá mluvit o nějakém postupu. Je potřeba dát družstvo dohromady tak , aby dohrávalo v osmi a hlavně nespadlo.

    OdpovědětVymazat