neděle 6. března 2011

ZKS: Lokomotiva Uherský Ostroh – Postoupky B

Na dnešní zápas odjelo sedm hráčů, čemuž odpovídá i výsledek – sedm jedna. Hráli: 1. Jan Palášek, 2. Jan Ryšavý, 3. Roman Zajíček, 4. Jan Štefek, 5. Jindřich Ryšavý, 6. Marek Navrátil, 7. Jan Netušil.

Než jsem se stačil zvednout a zhodnotit pozice spoluhráčů, tak už byl Roman hotov. Po necelé hodině dostal mat a dále se věnoval učebnici strojařství, což jsem mu příliš nezáviděl (2-0).
Druhý šel z kola ven Mara. Myslel jsem, že soupeř jeho divoké pěšcové struktury zablokuje a tím zremizuje. Potom ale Mara své pěšce vylepšil a vypadalo to pro něj mnohem lépe. No a pak, jak mi řekl, „ztrácel kvalitu, takže ji raději obětoval". Což je totéž, ale o co lépe to zní! I tak stál lépe, rozhodující bylo přehlédnutí průniku na h sloupci, kde dostal mat (3-0).
Mezitím Honza na sedmičce přešel do koncovky, ovšem dvojku střelců a aktivitu třímal soupeř. Zbylí tři Janové stáli vyrovnaně lépe.
Pan Štefek se dlouho držel, ale taktéž ho zradil otevřený h sloupec, na kterém dostal mat (4-0).
Brácha získal kvalitu za pěšce. Následně přešel do věžovky se střelcem proti pěšci. Pěšec méně a časová tíseň se nakonec ukázaly být více než střelec a tak také podlehl (5-0).
Honza Netušil se dostal do koncovky rozdílných střelců a jezdců (místy taktéž rozdílných). Ten jeho střelec byl ale zablokovaný mimo hru, kde bránil pěšce. Bránil, ale neubránil a prohrál (6-0).
Čest týmu už jsme hájili jenom dva. Honza na první nevyužil lepší pozici a remizoval (6,5-0,5). Zajistil tak alespoň, že jsme nedostali kanára.
Já jsem na radu Martina Dvořáka odpověděl na e4 tahem d5. Nic dalšího převratného jsem ale nevymyslel a tak jsem se rozhodl přejít do pěšcovky, kterou jsem ale poněkud podcenil. Soupeři prostě zůstalo tempo navíc. Naštěstí prvně „tempnul" a až poté mi napadl králem pěšce, což už mi vůbec nevadilo, pěšce jsem pokryl a pozici zablokoval, remízu nabídl a partiář podepsal (7-1).

Rád bych napsal, že jsme získali cenný zápasový bod za remízu, jenže jsme získali pouze bezcenný bod za dvě remízy. Sestava rozhodně nebyla podle mých představ. Naštval mě Michael. Na mail, který měl být zodpovězen do středy neodepsal. Na esemeskovou urgenci mi v sobotu odpověděl, že mu nejde od čtvrtka internet, proto nemohl odpovědět mailem. A v neděli že nemůže. Zabít málo.
Partie jsme dnes nesehráli špatně, minimálně Roman a Mara dojeli na přehlédnutí. Jak jsem už určitě vícekrát napsal, s tím nic nenaděláme. Nadělat můžeme něco 27.3. s Polešovicemi a 10.4. s Dolním Němčím. Podle dnešního vzájemného zápasu jsou Polešovice ty silnější (6-2 pro ně), ale vůbec nezaškodí porazit oba tyto týmy.

1 komentář: