neděle 7. listopadu 2010

ZKS: Postoupky B – ŠO Kunovice 5:3

Tento článek měl původně napsat můj zástupce Zdeněk Ševčík, který zodpovědně chodil mezi partiemi, zatímco já jsem požíral svůj řízek. Nicméně se vymluvil, takže píšu já.

Jak jsem předpověděl v minulém článku, zvítězili jsme. A to i přesto, že čtyři hráči základu běhali po trávnících a honili mičudu. Na výsledku 5:3 pro nás se jistě podepsalo i překvapení hostí, kteří nebyli na uklizenou a vytopenou místnost připraveni. Jako bonus byla ve společenské místnosti k dispozici varná konvice, káva a čaj. To Martin Bačák kacířsky okomentoval slovy „To jsme museli postoupit do druhé ligy, abychom si mohli ohřát vodu? :-)"

K vlastnímu zápasu: Sestava byla 1. Zdeněk Ševčík, 2. Jan Palášek, 3. Jan Ryšavý, 4. Jan Štefek 5. Jindřich Ryšavý, 6. Marek Navrátil, 7. Stanislav Látal a 8. Jan Netušil.

První dohrál pan Štefek, ve vyrovnané koncovce dal remis. Pořadí dalších partií už budu tipovat, druhý myslím skončil Honza Netušil, který porazil samotného ředitele soutěže Pavla Růčku (kdoví, jak by dopadl, kdyby věděl, s kým hraje). Dál to byl pan Látal, který dokázal využít lepší pozici – 2,5:0,5. Honza Palášek se dosicilkoval až k zablokované pozici, kde se nemohl příliš prosadit a tak třikrát zopakoval pozici. Jeník Ryšavý po dlouhé šachové pauze nezvládl čas a prohrál – 3:2. Já jsem se poroučel chvíli po něm, taktéž v časové tísni (ano, časovky při jakémkoliv tempu máme v rodině) – 3:3. Mara Navrátil soupeře drtil a drtil, až ho v koncovce s věží a dvěma pěšci proti věži donutil se vzdát. Někteří pochybovači tvrdili, že by to ještě zremizoval, ale já Marovi věřím. Poslední dohrával Zdeněk Ševčík, který když zřel mou prohru, tak znejistěl, ale po Markově výhře znovu zjistěl. Tedy v rámci možností, které měl při dvou minutách na osm tahů. Jeho soupeř se taktéž dostal do časovky, kterou nezvládl a vzdal se. Při přesné hře by to byla remis, ale to by nic nezměnilo na celkové výhře Postoupek. Další zápas bude na Slavii v Kroměříži, kde bych rád napodobil vítězství našeho Áčka.

Jindřich Ryšavý

2 komentáře:

  1. Hlavne tam skuste nenapodobit nas vcerejsi "uspech" vecis

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně pěkný výsledek se čtyřma náhradníkama. Zvlášť když v sobotu večer bylo k dispozici jen 6 hráčů. Na Slavii by bylo pěkné zvítězit, ale bude zajímavé jakou sestavu zvolí náš kapitán.
    -opl-

    OdpovědětVymazat