úterý 16. listopadu 2010

RP: Junior Postoupky – Prusinovice 5,5:2,5

V neděli jsme doma sehráli třetí letošní zápas za Junior Postoupky. Potěšila mě jedna věc - že výkon byl suverénní, což se bohužel netýkalo sestavy. Honza Netušil neodpovídal až do soboty, kdy sem mu na FB napsal vzkaz, který když jsem viděl že byl online, sem myslel že si přečetl a bude tak hrát. Bohužel, jsem si to jen myslel. Naštěstí pro nás se objevil rambo Laďa a i přes to že měl noční hrál. Sestava tedy byla: 1.Machalík 2.Večeřa 3.Opluštil 4.Palášek 5.Navrátil 6.Richter 7. Rakušan 8.Večeřa Pav. Pořadí partií nevím, tak to vezmu od jedničky. Tam hrál Marek, svého soupeře přehrál, získal kvalitu a několik pěšců a byla jen otázka kdy soupeř vzdá - NEVZDAL. To společně s časovkou zřejmě Marka tak rozhodilo, že místo tahů vedoucí k výhře zahrál několik nepřesností vyvrcholených ztrátou dámy což nám dává jasný výsledek první šachovnice. 1/2 - 1/2. Já na dvojce sem měl v noci osvícení, že pokud mi soupeř zahraje d4 nemám hrát d5, což sem také udělal, obětoval figuru (korektně), poté jsem sice přehlédl jednoduchou výhru ale zisk kvality, útoku a 2 pěšců stačil. 1,5-0,5. Laďa na třetí tuším taky něco obětoval a vyhrál když soupeř měl na výběr jestli dostane mat nebo ztratí dámu. Zřejmě inspirován panem Boudou a jeho hláškou dostanu mat však Laďův soupeř stačil zvolat: "Já su debil", načež vzdal. Markovu ani Honzovu partii sem moc neviděl takže jen výsledky Marek remíz Honza zdech. Taktéž Míša nepředvedl nic moc a jen remizoval. První zápas pod mým vedením zažili Mira a Pavel a zřejmě strachem z přísného kapitána si nedovolili zaváhání a připsali tak pro nás dva body do celkového výsledku 5,5-2,5 pro nás.
Večis

1 komentář:

  1. Já jsem taky korektně obětoval figuru. Honza Palášek sice krásně, ale nekorektně obětoval dámu. Pěkně vyhrál Mira Rakušan, když v koncovce dal soupeři třítahový mat. Malej Večis, donutil soupeře obětovat dámu za věž a jezdce a konečně dotáhl výborně rozjetou partii do vítězného konce.
    opl

    OdpovědětVymazat