neděle 28. listopadu 2010

Zborovice "B" - Junior Postoupky

Dnes jsme s naším dream-teamem vyjeli do posledních Zborovic. Sestava byla opět problémová a velkou nespokojenost mám s Honzou Netušilem, který vůbec nekomunikuje a nasazovat ho do dalších zápasů nebudu. Nakonec jsme jeli se sestavou: 1. Večeřa 2. Palášek 3. Navrátil 4. Ryšavý 5. Rakušan 6. Večeřa 7. Scheichenost 8. Krejčí.
Plán byl na prvních 4 deskách 4 body a na zbytku aspoň půlka. Po zhruba 20 minutách hry dostal na šestce Pavel nabídku remízy. Pro mě nepochopitelné, pro bratra taky. Vědom si jeho herních kvalit jsem mu dovolil remíz přijmout. Víťa Krejčí si svůj první zápas užil a soupeře přehrál a tak jsme vedli 1,5 - 0,5. Další bod pro nás získal Mara Navrátil, který koncovku s 2 pěšci navíc sice ne nejlépe ale vyhrál. Téměř domácí hráč Míša Scheichenost nezklamal a domácím daroval bod 2,5 - 1,5. Mira tak dlouho somroval, abych mu dovolil nabídnout remízu, že jsem mu to dovolil. Soupeř však byl jiného názoru 2,5-2,5. Honza Palášek na druhé měl nádherně vypadající drtivý útok. Při rozboru po partii sice našli obranu, ale u partie ne. 3,5-2,5. Vítězný bod pak zařídil Jindra který získal figuru 4,5-2,5. Já jsem na první s černými hrál krásnou partii. Po zahájení jsem získal menší aktivitu. Soupeř však nezahrál během partie ani chybu (já ji nenašel, fritz taky ne) a tak, ani přes mou houževnatost a odmítání remíz, kdy odolal všem nástrahám mé koncovky, jsem byl nucen dát půlku. Celkový výsledek 5-3 je tak sice trošku překvapivý vzhledem k sestavě, ale určitě zasloužený. Věřím že na důležitý zápas za 14 dní proti Kvasicím nastoupíme v naší drtivé síle a zakončíme tak podzimní část se skórem 5-0-0.

7 komentářů:

  1. V téhle sestavě se dá porazit opravdu jen poslední celek tabulky. To už i naše déčko mělo vyšší věkový průměr.
    -opl-

    OdpovědětVymazat
  2. To se ma decko cim chlubit ;-). Martin

    OdpovědětVymazat
  3. vekovy prumer dnesni sestavy byl 14,25 let. Vecis

    OdpovědětVymazat
  4. No teda ta poznámka s tím Michalem jsi mne teda ale naštval(neber si to osobně).Myslím si,že pro družstvo je výhra super výsledek k uchování si nadějí na dobré umístění. Honza S.

    OdpovědětVymazat
  5. Ono to vyznelo mozna trosku jinak nez jsem to myslel. Pred zapasem souperi totiz meli poznamky ze pocitaji s tim ze kdyz je ze zborovic tak jim tam necha taky bod (tak mela byt myslena i ta pripominka. To same jsem rikal Misovy jak dohral a bylo to mysleno s humorem, coz se mi v clanku nepovedlo. Vecis

    OdpovědětVymazat
  6. Já vím,že jsi to nemyslel zle.Už se na Tebe ve středu těšíme.Honza S.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobře :) at Mísa donese ten ukol co dostal před 3 týdnama (snad ho ještě nestratil)

    OdpovědětVymazat