neděle 5. prosince 2010

ZKS: Postoupky B – ŠK ZLÍNTERM Zlín A

Na dnešek se opět sešla sestava nepodobná té základní: 1. Zdeněk Ševčík, 2. Jan Palášek, 3. Zdeněk Prokopec, 4. Roman Zajíček, 5. Jindřich Ryšavý, 6. Marek Navrátil, 7. Michael Richter, 8. Jan Netušil.

Soupeř ze Zlína měl výrazně vyšší ambice, průměr Ela i průměr věkový. Očekával jsem, že se to bude projevovat již od začátku utkání, ale zmýlil jsem se. Po odehrání zahájení nestál nikdo z našich špatně. Honza Netušil šikovně vykombinoval zisk střelce. Bohužel po přechodu do věžovky neustál tlak soupeřových volných pěšců a musel ho vrátit zpět (0-1).
Míša po nadějném úvodu přehlédl, že zavázaný pěšec nemůže dobírat sebranou figuru a prohrál (0-2).
Honza Palášek přešel do rovné koncovky a všichni očekávali remíz. Soupeř se s tím ovšem nehodlal smířit a proto Honzovi daroval svého střelce (1-2).
Za této situace jsem věřil v dobrý výsledek, všichni stáli buď lépe nebo vyrovnaně. Proto jsem Markovi dovolil dát remízu (1,5-2,5).
Zdeňa Prokopec stál vyrovnaně, soupeř ale získal pěšce a výhodu proměnil ve výhru (1,5-3,5).
Já jsem stál aktivně a začínal útočit. Když jsem ale hloupě ztratil kvalitu, bylo po útoku (1,5-4,5).
Protože už nebylo o co hrát, tak nabídl Roman remízu (2-5).
Zdeňa Ševčík se ještě pokoušel urvat čestný bod. Slibnou pozici ale nezúročil a soupeře v časové tísni zvěčnil (2,5-5,5).

Před zápasem jsem podobný výsledek očekával. V průběhu jsem si myslel i na celkové vítězství. Nakonec jsme se ale sami porazili svými taktickými chybami na 3., 5. a 7. desce a nedotažením výhod na 1. a 8.

Jindra Ryšavý

1 komentář:

  1. Dnešní výkon našeho béčka byl velmi sympatický. I přes prohru musím celé družstvo pochválit.Doufám, že nabyté zkušenosti zúročí naši mladící v druhé části sezóny. Potěšil mne Honza Palášek, vítězstvím nad ligovým hráčem.
    -opl-

    OdpovědětVymazat