čtvrtek 2. prosince 2010

Spartak Adamov – TJ Sokol Postoupky 6 - 2

S více než týdenním zpožděním píšu článek o zápase mezi Adamovem a Postoupkami. Toto zpoždění má několik důvodů. Předně jsem se první chtěl mrknout na partie ostatních hráčů, taky jsem měl málo času a chuť do psaní jsem neměl už vůbec žádnou.
Zkusím jenom stručně shrnout partie v pořadí v jakém skončily. První dohrál Petr (4. šachovnice), který měl sice celou dobu z partie víc, ale nedokázal pozici zlomit, soupeř postupně vyrovnal, nabídnul remízu a ta byla přijata. Dalším v pořadí dohrávajících byl Radek (6). V podstatě bych mohl zkopírovat komentář k Petrově partii. Nakonec taky remíza. Čtyři další partie na 2, 5, 7 a 8 skončily někdy během mojí časovky, tak si nejsem úplně jistý pořadím. Petr (2) bílými v podstatě nic nevymyslel soupeř jej postupně přehrál a v koncovce porazil. Martin (5) černými přešel do horší, ale udržitelné koncovky, kterou v podstatě zahodil školáckou chybou. Libor (7) sehrál zajímavou partii, ve které soupeř podcenil jeho útočné možností a zaslouženě vyhrál. Roman s teoreticky výrazně silnějším soupeřem sehrál dobrou partii a dostal se do koncovky, ve které měl sice navrch, ale projevila se nezkušenost a zbytečně ji prohrál. Předposlední jsem dohrával já (3). Z pozice jsem zkoušel vyždímat maximum, ale drobné plus jsem nedokázal využít a v časovce jsem se navíc o tempo přehlédl a přešel do prohrané věžovky, kterou jsem taky prohrál. Poslední dohrával Martin (1), který poměrně snadno a brzo získal čistou kvalitu, ale nedokázal ji prosadit a dokonce prohrál.
Výmluvy, že jsme si nezasloužili vysoko prohrát, nemají smysl. To že zápas v některých momentech vypadal, že vyhrajeme tak 5:3 si můžeme maximálně tak nabouchat za trenky, nicméně že dobře se vyvíjející zápas prohrajeme 2:6 mě nemrzí, to mě doslova s…

Martin Bačák

1 komentář:

  1. S Adamovem už nic neuděláme, tak bych to hodil za hlavu. Vzpomeňme si na vítěznou vlnu a zabojujme proti Hustopečím.

    OdpovědětVymazat