neděle 12. února 2012

RP: Slavia – Postoupky C

Naše oslabená sestava nedávala příliš mnoho nadějí na výhru: 1. Netušil Jan, 2. Opluštil David, 3. Ryšavý Jindřich, 4. Večeřa Pavel, 5. Scheichenost Michal, 6. Polišenský Jan, 7. Bouda Miroslav, 8. Opluštil Pavel.

Pavel Opluštil byl hotov první, Daniela Talafanta ale docela slušně potrápil (1-0). Následně zaujatě obhlížel partie ostatních, svačil buráky, pokropil šachovnici kolou a vyváděl bráchovi kousky. To vše ale zvládl ve větší tichosti, než někteří dospělí, když dohrají.
Dál už to nebude zcela popořadě. Pavel Večeřa ztratil, myslím, figuru a zpět ji nedostal (2-0).
Honza Netušil udělal krpu hned v zahájení, ztratil centrálního pěšce a pod nastalým tlakem se vzdal (3-0).
Honza Polišenský ve mně vzbuzoval velké naděje. Získal dva pěšce, stál na výhru. Přehlédl ale, že jedna z jeho věží je přetížená, kryla střelce na 2. a věž na 1. řadě; obě figury byly napadené. Soupeř toho využil, po vzetí střelce se musel Honza vzdát (4-0).
Michalovi se vydařila docela aktivní pozice, vydobyl snad i pěšce, ale na celý bod to nestačilo. I tak nám ale zachránil trochu cti (4,5-0,5).
Pan Bouda hrál jo-jo stylem. Získal figuru, ztratil kvalitu. Vyrovnal pozici, ztratil dámu za věž. Přešel do (na první pohled) prohrané pěšcovky, kdy měl soupeř vzdáleného volného pika. Asi tak úplně vzdálený ale nebyl, remíza to byla (5-1).
Já jsem sehrál pár nelogických tahů, které jsem pak musel vracet, takže mi zbyl čas už jen na obranu. Po vylepšení postavení jsem přecenil své možnosti a otevřel sloupec, kvůli čemuž jsem ale musel oslabit králův kryt. To se mi, spolu se slabou poslední řadou a taktickou chybou, stalo osudným (6-1).
David bojoval ze všech nejdéle. Blokoval, protivník taky až zablokovali skoro celý prostor. David chtěl nabídnou remízu, tu jsem mu nedovolil (ještě jsme prohrávali jen 4-0). Až jsem mu ji dovolil, tak nebyla přijata. Po potahání vším možným tam a zase zpátky uznal i domácí, že neprorazí a nabídl remiz (6,5-1,5).

Výsledek mohl být rozhodně lepší, o což jsme se, bohužel, nezasloužili.

Jindra

1 komentář:

  1. Jak tam nejsu, tak je to vždycky pohroma. Tož ještě, že to nebylo s nulou.
    opl

    OdpovědětVymazat