neděle 13. února 2011

ŠK Staré Město B – Sokol Postoupky A

Do Starého Města jsme odjížděli v roli outsidera. Proto ani nevadilo, že nám chyběli dva hráči základní sestavy. Nominace tak byla: 1. Dvořák Martin, 2. Machalík Marek, 3. Bačák Martin, 4. Dungl Martin, 5. Holman Radek, 6. Daněk Libor, 7. Opluštil Vladimír, 8. Hlaváček Pavel.
Hned v úvodu mi soupeř na sedmé nabídl remízu. Po konzultaci s kapitánem jsem ji přijal 0,5:0,5. Velmi brzy stáli špatně Radek (5.), a hlavně náš kapitán Martin (3.). Dobře partii rozehráli Libor (6.) a Martin (4.) a dobře se držely i obě první desky s Bažanty. Pája Hlaváček rozehrál partii podle své nátury a překvapený soupeř se jen zakopal na své polovině. Martin Bačák pokračoval ve svých matných výkonech a brzo prohrál 0,5:1,5. Ani Radek dlouho neudržel svou pozici 0,5:2,5. Přesto to stále vypadalo na velmi těsný výsledek. Čáru přes rozpočet nám však udělal výsledek na 6., kde Libor jen remizoval 1:3. Koncovku nestejnobarevných střelců neudržel ani Marek na druhé 1:4. V tuto chvíli již byla jen malá naději na bodový zisk. Martin (1.) se tak rozhodl nabídnout remízu, která znamenala již naši prohru 1,5:4,5. Na to i Pája (8) přestal dál bojovat a nabídl remízu 2:5. A tak aspoň čestné vítězství vybojoval Martin Dungl, když získal kvalitu a koncovku již zvládl bravurně 3:5.

opl

3 komentáře:

  1. Díky za napsání článku. Ze svého výkonu jsem byl celý týden nemocný (a to nejenom obrazně), měl jsem horečky a z čučení do monitoru mě bolela hlava, tak jsem se na to vykváknul. Nevím proč to za nás hraju jak trouba (1 z 6, perfo 1836), když jsem ve Slávii naopak tahoun (6,5 z 8,perfo 2311). Určitě bych byl raději, kdyby to bylo obráceně, ale nedá se nic dělat a snad to v závěru zlepším. Martin B.

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že nakonec rozhodneš.
    opl

    OdpovědětVymazat
  3. No to je možné, ale jde o to, kterým směrem to zlomím... :)

    OdpovědětVymazat