pondělí 11. dubna 2011

ZKS: Dolní Němčí – Postoupky B

Na poslední zápas sezony jsme nastoupili v šesti a cestu odřídili oba moji rodičové. Sestava byla: 1. Zdeněk Ševčík, 2. Jan Ryšavý, 3. Pavel Hlaváček, 4. Jindřich Ryšavý, 5. Marek Navrátil, 6. Jan Netušil.

Honza Netušil si nechal dát mat docela brzo. Prý šlo o volný sloupec před rošádou a kombinaci dámy se střelcem (3-0).
Pája si tentokrát nevzal velkou svačinu, zákonitě se musel nudit. Normálně by dohrál a odešel, ale z Dolního Němčí to nešlo. Našel si proto jinou zábavu a tou jsem byl já. Jednak se mu zamlouval můj zjev jako takový (když mě viděl, smál se). Druhak se mi snažil vsugerovat, že bych měl být hráčům, kteří nenastupují, vlastně vděčný. Už jsem zapomněl proč a je to tak dobře. Šachově to byla klasika. Netradiční zahájení, přechod do lepší pozice a udolání soupeře (3-1).
Já jsem přes noc spal akorát ve stoje, takže jsem se moc nepředvedl. Po zhodnocení pozice jsem zahrál tah, který jsem zahrát nechtěl a soupeřův kůň mi vyskákal většinu pěšců (4-1).
Jeník byl ten lepší, ale taky pomalejší. Kdyby soupeř nespolupracoval, tak by mu asi spadl praporek. Jenže soupeř vymyslel pouze zhoršující tah a Jeník ho dokázal porazit ještě před 40. tahem (4-2).
Zdeněk alespoň navenek hýřil optimismem. Jeho partie byla taktéž optimistickou. Do té doby, než se zvrtla a on abdikoval (5-2).
Mara vyrobil komplikovanou pozici, řekl bych že lepší za něj. Špatně by se ale prosazoval. Po Zdeňově prohře nabídl remízu (5,5-2,5).

Náš tým jsem dovedl k úspěšnému sešupu. Závěrečnou zprávu podám vbrzku.

Jindra Ryšavý

1 komentář:

  1. Příští rok budeš mít šanci to napravit postupem zpět. Už ted´ si začni vybírat hráče pro svůj dream team.

    -opl-

    OdpovědětVymazat