pondělí 18. dubna 2011

ZKS: Postoupky B – 2010/2011

Pokusím se vyrobit něco na způsob závěrečné zprávy, snad to vyjde. Naším letošním cílem bylo nesestoupit. Podle účasti hráčů na zápasech jsem na začátku roku měl přibrat ještě nějaké mládence. Žel, nevzal jsem si je v domnění, že by si nezahráli. Delší soupiska by zabránila sedmi a šestičlenným (i pětičlenný by se našel) zápasům a ušetřila 800 Kč pokuty . Na nesestup bychom se ale museli scházet v silné sestavě a ještě k tomu mít více štěstí, než jsme měli.

Hráči v pořadí dle soupisky byli:
1. Zdeněk Ševčík – 3,5 bodů z 8 (43%). Zápasů odehrál nad očekávání. Řekl bych ale, že některé své partie chtěl zahrát lépe. Doufám, že i příští rok si najde čas a zajede si z Prahy zahrát.
2. Jan Palášek – 5,5 z 9 (61%). Honza nastupoval spolehlivě a výsledky měl velmi dobré (jen dvě prohry). Soupeře přehrával, v důležitých zápasech nezklamal a v několika nám zachraňoval čest. Za něj povedená sezóna a řekl bych, že nejen za Béčko.
3. Jan Ryšavý – 2,5 ze 7 (35%). Jeník nastupoval víc, než jsem doufal. Mimo náš tým ještě dvakrát nastoupil za áčko, jednou dokonce hrál za dvě družstva v týž den. Klasicky nevycházel s časem, což ho stálo i nějaké ty body.
4. Aneta Tomečková – 1,5 ze 4 (37%). Pro Anet letos nebyly šachy na prvním ani druhém místě, což dopředu sdělila. Do soupisky jsem s ní moc nepočítal. Nicméně odehrála tři partie a jednou nám navíc přišla posunout soupisku, přičemž stihla remizovat. Příští rok chce nastupovat více.
5. Pavel Hlaváček – 3 ze 4 (% si spočítejte sami). Pája taky dopředu hlásil, že nebude nastupovat. Nakonec své osobité umění předvedl čtyřikrát a pokaždé to stálo za to. A to jak za šachovnicí tak hlavně mimo ni.
6. Zdeněk Prokopec – 1,5 ze 4 (37%). U Zdeňka jsem doufal ve větší účast. V partiích se dostával se do koncovek a ty sehrál s proměnlivým štěstím. Bojoval poctivě, jestli svůj bodový výsledek považuje za uspokojivý nevím.
7. Roman Zajíček – 0,5 z 5 (10%). Roman lítal po fotbalech. Jeho partie končily záhy po zahájení. Škoda je taky, že nechtěl přijít posunout soupisku v 10. kole. Ještě větší škoda je, že se v důsledku výsledkové mizérie a křížení s fotbalem rozhodl přestat se šachy úplně. Příští rok už tedy asi nenastoupí.
8. Jan Štefek – 2 z 6 (33,333%). U pana Štefka jsem rovněž doufal ve vyšší účast, ale kvůli zaměstnání občas nemohl. Nebýt přehlédnutí, tak mohl mít o půlbod nebo možná celý bod více. Celkově byl jeho výkon stabilní a v rámci očekávání.
9. Jindřich Ryšavý – 1,5 z 10 (15%). Nastoupil jsem vždy, jenom v prvním kole se sešel základ, tak jsem nehrál. Účast mi ale byla houby platná. Pokazil jsem co se dalo, vyhrané pozice jsem suverénně projížděl a rozhodoval jsem tím utkání.
10. Marek Navrátil – 4,5 z 10 (45%). Další z opor týmu. Jeho hra ale byla zejména v poslední době poněkud zmatená. Sám s ní nebyl moc spokojený (i když body uhrával). Během jarních a letních turnajů svou hru jistě zkrášlí. Mara přestupuje do Slavie, proto mu přeji hodně štěstí v příští sezóně.
11. Michael Richter – 1 ze 3 (33%). Nejde mi o výsledky, které měl. Jde mi o komunikaci, na kterou zcela kašlal. Obvykle jsem poslal mail v neděli, pak upomínku ve středu a nakonec jsem mu zavolal v pátek nebo sobotu, kdy mi řekl, že se mu nechce hrát.
12. Stanislav Látal – 2 ze 2. Pan Látal opustil klub na konci roku a proto odehrál jen dva zápasy. Před ukončením členství si ještě udělal radost v podobě stoprocentního zisku.
13. Jan Netušil – 2 z 9 (22%). Honza nastupoval pravidelně. Se svými výsledky myslím sám není moc spokojený, proč se mu takto nedařilo nevím. Nicméně porazil vedoucího soutěže, pana Růčku, což je alespoň za tři body.
14. Josef Indra – nenastoupil. Čekal jsem, že bude občas hrát, jenže dal přednost florbalu.

Závěrem chci poděkovat řidičům z řad rodičů, sponzorům a fanouškům.

4 komentáře:

  1. Chtěl bych poděkovat kapitánovi, který svou funkci vykonával, tak jak nejlépe mohl. Škoda jen , že mu někteří členové družstva, jeho úlohu značně ztížili.

    opl

    OdpovědětVymazat
  2. Jindro, super že jsi zvládl první rok kapitánování. Pro mě to byla druhá sezóna bez hraní za Postoupky a aspoň jsem pravidelně četl Tvoje vtipné, fajné a korektní komentáře o zápasech béčka. Díky za ně! Hodně štěstí Tobě i celým Postoupkám do dalších sezón.

    Martin Beil, fanoušek

    OdpovědětVymazat
  3. Osobní hodnocení: dlouho jsem nehrál a partie podle toho vypadaly. Byly zmatené a když jsem se snažil něco vymyslet, tak jsem nic nevymyslil a podle toho také ty moje časovky. Jinak účast v tomto elitním Béé týmu byla více než příjemná díky dobrému kolektivu a kapitánovi. Zjistil jsem, že kapitán tohoto družstva je docela fajn "týpek". Samozřejmě by bylo dobré, kdyby tento kolektiv dosahoval při zápasech v této soutěži již tradičně magickému číslu 8, ale s tím už nic neuděláme. Věřím, že příští rok 2012 nezanikne tento svět, nýbrž vybojujeme opět postup do této tradičně Postoupky okupované soutěže.

    Jan Ryšavý, fanoušek

    OdpovědětVymazat
  4. Skoda, ze jsme nakonec sestoupili.. omlouvam se za posledni kola, ze jsem sel na florbal.. spatne se to krizilo, florbal mel byvat v soboty.. tesim se na pristi sezonu

    Jan Palášek, fanoušek

    OdpovědětVymazat