neděle 8. ledna 2012

ZKS – Postoupky B – Napajedla B

Dnes jsme hráli s druhým týmem tabulky, takže vítězství nám mohlo zajistit dost silnou pozici na prvním místě. Soupeři dojeli v oslabené sestavě, pět hráčů ze základní sestavy nenasadili.

Moc jsem partie nesledoval, proto budu stručný. Pavel Hlaváček před partií pravil, že spěchá. Když on něco podobného řekne, tak se věci zařídí tak, aby mu to vyšlo. Soupeři dal mat dřív, než jsem vůbec zaregistroval druh jeho zahájení (1-0).
Libor Daněk nedlouho po něm přidal další bod (2-0) a nevypadalo to s námi vůbec zle.
Honza Netušil získal pěšce, poměnil pár figur a dostal nabídku remízy. Na to vykřikl „Tak to vůbec", ,vytvořil si volňáska a vyhrál (3-0).
Honza Palášek si vybral svou první letošní prohru (3-1).
Já jsem měl sice v jedné pozici výhru, jenže tu jsem neviděl a nechal se zablokovat. Má nabídka remízy byla přijata až poté, co vyhrál na první Pavel Navrátilík se svým párem volných pěšců (4-1). Tím pádem jsme vyhráli celý zápas (4,5-1,5).
Brácha a Večis tedy hráli sami za sebe. Petrův soupeř hrál nejspíš sicilskou s oběťmi pěšců za útok. Ten vskutku vypadal děsivě, maty zleva zprava. Jenže je Petr pokaždé svým propočtem (nebo štěstím?) vykryl. Ve ztupené pozici jsem myslel, že už je výhra na naší straně. Jenže ani materiál navíc s různopolnými střelci nic nezmůže, takže plichta (5-2).
Jeník prvně zaútočil, potom útočil no a nakonec útočně získal dámu (6-2).

Výsledek více než potěšující, umístění v tabulce taktéž. Pokud se nepřerazíme v autě na následujících četných cestách na jih, měl by postup vyjít.

TJ Sokol Postoupky B 6,0 - 2,0 TJ FS Napajedla B
1 Navrátilík Pavel 2095 V 1 : 0 Plšek Miroslav 2125 V
2 Palášek Jan 1775 0 : 1 Kunc Miroslav 2136 V
3 Daněk Libor 2034 H 1 : 0 Kolomazník Ladislav 1744
4 Večeřa Petr 1952 ½ : ½ Bažant Pavel 1615
5 Hlaváček Pavel 1920 1 : 0 Blahynka Svatopluk 1643
6 Ryšavý Jan 1824 1 : 0 Náplava Milan 1614
7 Ryšavý Jindřich 1549 ½ : ½ Jestříbek Kamil 1481
8 Netušil Jan 1566 1 : 0 Gottwald Pavel 1434


Jindra Ryšavý

1 komentář:

  1. Večis doma zjistil respektivě fritz že moje pozice byla +3,5 v době kdy sem 30 min počítal co tam je a nic sem nenaěel navíc sem se bál já matů...no nejsem fritz... a to tah předtím ještě -1,5 takže zajímavé zvraty

    OdpovědětVymazat